Jag bara pratar. Om ingenting. Tystnad är bättre.

Idag är det lördag. Jag gillar lördagar. Och fredagar. Och tisdagar. Speciellt fredagar. Då slutar man tidigt och har hela helgen framför sig. Igår var det fredag och det var en mycket bra sådan. Jag hann med mycket igår. Den var bra. Annorlunda, så att säga. Inte som fredagar brukar vara. Men jag gillar det. Det oväntade. När något bara händer. Som chockerar en, på ett bra sätt. Som gör en glad men samtidigt fundersam. Jag har funderat mycket idag. Och pratat. Med My. Hon förstår. Hon skrattar. Hon stöttar. Jag gillar henne. Hon betyder så mycket för mig. Hon hjälper mig alltid. Ställer alltid upp. Jag kan ringa när som helst. Iallafall, gårdagen var bra. Oväntad. Verkligen. Idag har jag ätit glass med My. Ska snart till Lisa och ha trevligt. Ska sova över där. Det kommer bli trevligt.

Glöm mig.
Glöm oss.
Glöm vi.
Glöm att jag fanns i ditt liv.
Glöm att du var en del i mitt.
Glöm varje lycklig timme, varje minut.
För jag har glömt dig.
Det var länge sedan.
Dags att gå vidare.
Istället ger du igen.
Försöker såra mig.
Du lyckas.
Så snälla, glöm oss.
Glöm vi.
Vi finns inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0