Have I been a fool?

Jaa, det har jag. Verkligen. Men det var det värt.
Jag har gjort klantiga saker, som jag egentligen ska
ångra, men det gör jag inte. Absolut inte. Man lever
inte länge, varför spendera all tid med att ångra sig?
Man kan lära sig av sina misstag, yes, men ångra
sig ser jag ingen nytta i att göra. Så jag ångrar ingenting.
Allt var värt det.

Jag och min kära vän Ida promenerade idag. Det var tungt.
Men efter väldigt mycket tänkande kom vi fram till att
vi inte ångrar någonting. Inte något stort alltså.
Ingenting med kärlek, vänner, familj eller sånt.
Det är skönt att inte ångra sig.

Det verkar som mitt ex ångrar sig. Han ångrar nog inte
mig, men att han inte såg att jag sa nej. Jag har blivit
förkrossad flera gånger i mitt liv, yes, så jag är van.
Det är härligt. Att vara van vid att det gör ont. Att
det svider.

Kärlek är någonting överskattat.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Lyssna på Vår låt! Vad tycks? Inspelad hemma, ganska dåligt på grund av det men ändå ,Kommentera(: --> http://allears.se/MyPage.aspx?id=cfccc9d8-25a1-4680-aa36-6bce15d429a9

2008-05-19 @ 21:36:26
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0